snart nytt år

haj haj. Ja då skriver man förmodligen det sista inlägget här detta år. Ska bli skönt att lägga detta året bakom sig för de har varit ett skit år. DEt har hänt för många saker som man inte vill ska hända. Så man kan ente önska mer änn ett bättre kommande år.
Ja på julafton var vi ju himma så kom mormor hit. O dagen började ju jävligt bra...eller ente. Klockan 10 ringde de så svara fassan så hörde jag att de va mormor så tänkte jag att vi skulle ju hämta henne om några timmar så tänkte jag, jaha vad är det nu som har hänt? Jo då hade hon gått o trillt där hemma på uppfarten till huset. Så vi körde dit direkt då o då hade hon ente så farligt ont så va hon lite öm o svullen så vi brydde oss ente om att kolla up de mer så vi for hit o sen fira vi jul precis som planerat. SÅ det blev en tevlig dag sen. Jag fick skivor till o bränna på, fyra filmer, några ölglas, en slips o en jobbjacka osså lita pengar så jag e nöjd.

mormor öppnar en julklapp
 
Men sen dagen efter så va nästan hela hennes arm helt svart blå så körde vi in till akuten o då visade det sig att armen va bruten på några ställen uppevid. Så vi skulle avvakta en 10 dagar o se om det läker själv eller om hon får opereras. Så efter allt detta så har hon stannat kvar hos oss.
Sen nu i mellan dagarna så har de ente hänt så mycket bara tatt de lugnt. Va på fest i sjöbo lördags o de va skoj även om jag va fylletaxi men man får ju turas om att köra. Blir ju bäst så.
Sen inatt så fick mormor så jävla ont i armen så kom körde hon o mor till akuten klockan 3 inatt men dom hade sagt att sånt kommer nu när det ska läka emellanåt så hon fick några tabletter mot värken.
Så ikväll så ska ohlander o putte komma hit. Ska bli riktigt skoj att träffas de gamla gänget sen skolan.
Så gott nytt år på er alla!

Kommentarer
Postat av: olander

Ja de var riktigt skoj att träffa de gamla gänget..hehe. nu får du snart uppdatera..

2009-01-12 @ 20:13:32
URL: http://beddinge.blogg.se/
Postat av: Oander

Ja preics. Var riktigt skoj att träffa de gamle gänget..Hehe-. Nu får du snart uppdatera

2009-01-12 @ 20:14:42
URL: http://beddinge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0