dagen före slaget

ja då va denna arbetsvecka osså slut. Kan väl berätta lite vad jag gjort denna vecka. I måndags och tisdags så plöjde jag ett fält, erlandsvången kallas de o den ena backen på de fältet kallar jag för utsiktstornet förnär man e på toppen på den så ser man jävligt långt runt omkring. Så de blev jag lagom klar med tills det va kväll i tisdags. Sen i onsdags så spruta jag roundup för o spruta bort kvickrot o sånt skit på dom fält som ska plöjas sen i höst. Så det tog hela dagen. Sen igår så gjorde jag lite småjobb o börja harva de som jag löjde i början av veckan sen så harva jag klart det idag. Sen idag så körde jag med carrier o rev upp ogräso mög där vi ska plantera träd sen i november nån gång sen så höll vi helg till middag så rätt skönt o sluta tidigare ibland hehe.
Ja jag skriver typ bara om jobbet hela tiden men jag kommer ente på nått annat o skriva om.
O imorgon så ska jag ha n20 års fest så det ser man fram emot...
nä nu får man hitta på nått annat skriver sen en dag hur festen gick hehe

 7920 o plogen (6 skärig kverneland)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0