storstädat

hellu. Ja då var vi i mitten på denna vecka. Så nu e man själv på jobbet för hans familj reste igår så där e lugnt hus nu hehe. Ja så har vi då börjat plöja så jag ska ska plöja 3 små fält som vi ska ha sockerbedor på till våren. Så har jag fått en lapp med lita annat jag ska göra så kommer hans far åke en gång om dan o snackar lita skit o kollar så jag sköter mig hehe. Då igår så kom han så hade jag börjat plöja så snacka vi lita så sa jag ja då ska vi två försöka sköta om detta i två veckor så grina han o sa a vi tar semester dessa två veckor istället haha han e skoj som fan han. Så då tror jag att jag plöjer klart de som e kvar just nu imorgon så men de e svårt o bedömma hur mycket man hinner på sånna småbitar för de tar alltid längre tid. Sen har jag städat på rummet nu ikväll mest på bordet där va ju en hel bunke me skit o en hel del klär på golvet me. Så nu e här nästan för fint hehe. A nu får man raga sii o duscha sen e de bonde söker fru. Adios

Kommentarer
Postat av: Olander

fy fan de var ente dåligt att du städade..hehe.. var nog högtid..hehe men ska inte säga något jag är likadan..hehe

2008-10-09 @ 22:30:11
URL: http://beddinge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0