de va längesen

tjena era lågutbildade skitstövlar hehe. ja det var ju ett tag sen man skrev men va fan e de för mening o skriva om det bara e en person som kommenterar. Men men denna vecka har man i princip bara plöjt till där vi ska så vete nästa vecka vi skulle visst få utsäde på måndag. Men fy fan va 7920 e lynn o köra när man kör på vägen så behöver du ente bry dig om att varken växla eller använda frikoppling du behöver bara använda gas- o bromspedal sen sköter den resten själv. Jag kan lätt säga o det är ente bara för att det är en john deere men det är den bästa traktor jag kört utan tvekan. men idag va de rätt lynt på jobbet blev lite sånt allt möjligt jobb. så vet i fan vad jag ska säga mer nu... tack för mig far åt helvete
  så ser 7920 ut invändigt
SIEG HAJL

Kommentarer
Postat av: Olander

7920:en ser rätt grann utt invändigt..De måste fortsätta blogga..hehe...jag får jkomm aut och kolla på 7920 en dag..hehe

2008-09-12 @ 23:03:34
URL: http://beddinge.blogg.se/
Postat av: Eliasson

Nu har jag läst din blogg, Du får ju ringa när du har tråkigt mvh du vet vem

2008-09-20 @ 15:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0