julafton nära nu

Hallå. Ja då börjar de bli jul tider nu. Mysigt o se alla ljusstakaro sånt i fönstren. Ja jag vet att det var alldeles för länge sen jag skrev sist men har ente tänkt på de. Men kan väl berätta lite vad som hänt senaste veckan. Förra veckan så jobba jag bara måndag o nsdag. På måndagen så räfsa jag ihopa dom sista löven osså fixa jag ljuset på följevagnen till tröskan för de e ju farligt som fan o köra utan ljus o blinkers när de e mörkt. Sen på onsdagen så laga jag infartsvägen till arrende gården för där varätt mycket hålor i den. Sen så tvåtta jag 7710 o lastaren så dom ente behöver stå rent ner skitade över julen. Så dom dagar jag ente jobba så var jag här hemma o gjorde lita små grajor o fixa julklappar. Så de va en rätt lyn vecka får man säga.
Sen i helgen så var jag o resten av familjen i göteborg. Vi skulle egentligen gått o sätt christer sjögren men det blev inställt så vi fick försöka hitta på nått eget för att vi hade ente tagit något avbokningsskydd. Så vid halv 10 på lördag morgon åkte vi hemifrån så stanna vi i varberg o åt middag. Så bodde vi på ett hotell ca 200 meter från fotbolls arenan Ullevi eller vad den heter. Så va nära cewntralstationen me. Så när vi va framme så gick vi upp på hotellet o la av grajor sen så gick vi runt på stan bland annat i gamla stan o på liseberg. Va riktigt mysigt när det blev mörkt med allt ljus i träd o statyer. Sen så tog vi spårvagnen tillbaka till centralstationen, fösta gången man åker de. Sen va vi ute på en restaurang o åt riktigt fin mad o nån beer blev de me. Sen gick vi till hotellet o titta på dansbandskampen. Cc & Lee skulle ha vunnit tycker jag. Dom va ju fan asgrymma. Men men man kan ente alltid få som man vill. Så när det va slut så gick vi ner i baren på hotellet så tog fassan o jag en beer o en gin o tonic. Sen gick vi ut en kort runda igen sen la vi bara på hotell rummet o tog de lugnt. Sen på söndagen så fick vi en stor frukost buffè. Ente var dag man äter äggröra, bacon, prinskorv, o kötbullar till frukost. Sen så gick vi till nått stort köpcenter så gick vi där 2 timmar sen blev det hemfärd till skåne. Så det har varit en trevlig helg.

Kommentarer
Postat av: Olander

Fy fan då har du varit i stor san..hehe

2008-12-24 @ 00:21:32
URL: http://beddinge.blogg.se/
Postat av: andreas

ja precis man har de hehe

2008-12-31 @ 15:35:55
URL: http://tostorp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0