Nästa som gått bort

hallå då va denna vecka osså slut. Denna veckahar vatt jävligt lyn jobbade bara två dagar denna vecka så vi har ente så mycke kvar o göra. Sen va jag på lasarettet en morgon o kolla näsan så den läker mycket bra så den kommer nokk o bl grann igen. Sen igår så höll fassan o jag på här hemma på förmiddagen att sätta upp rör som vi ska ha o lasta ut spannmål me sen på lastbilar sen vid middag så ringde dom från orups sjukhus o sa att mors mormor hade dött. Men hon har varit dålig dom sista två veckorna så de va rätt väntat men hon blev ju ändå 97 år gammal o de e ju ente många som blir så gamla men jag kände henne knappt så. Så idag har vi varit o tömt hennes rum där sen åt vi kvällsmad hos mormor innan vi körde.
Har ente hänt så mycket denna vecka så jag kommer ente på mer att skriva så hörs nån gång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0