En lyn lördag

ja då e vi mitt i helgen nu då. Veckan har vatt lugn på jobbet med vi lasta den sista akteur veten i måndags sen gjorde jag lita småjobb resten av dagen. så blev de en timme tidigare kväll för jag skulle till lasarettet o se hur de dom sytt hade blitt men det såg bra ut  sa dom. Sen i tisdags så var jag ute på dom plöjda o harvade fälten på båda gårdarna o plocka sten me lastaren så jag gjorde bara det den dagen så blev kväll vid 2 på eftermiddagen. I onsdags så minns jag ente riktigt vatt jag gjorde men va inne på lasarettet den eftermiddagen med o byta nått typ plåster dom satt över näsan. Sen i torsdags så var jag ute o rensa alla brunnar på alla fälten så de va ju blött som fan i marken så man hade en hel jordklump under stövlarna så de va rätt jobbigt o gå där. Så man fick en del kondition den dagen märks att den bara blir sämre o sämre hehe. Sen igår så va jag först på lasarettet i ysatad så plocka dom bort stygnen i näsan sen så va jag ledig från jobbet så plocka undan lite här hemma istället. Sen idag så har jag ente gjort ett piss bara tattt de lugnt så nu ligger jag bara o väntar på att blomman ska komma. Sen får man ju ente missa dansbandskampen ikväll

Kommentarer
Postat av: Tobias

Var ingen dansbandskamp :P

2008-12-02 @ 19:47:22
URL: http://cirkulationsex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0