27 agusti

Hallå alla honor o hanar hehe. Ja då sitter man hemma nu om dagarna o väntar på att armen ska bli bra så man kan börja jobba igen. E fan lång tråkigt att gå här o ente kunna göra nått håller på att bli helt knäpp i huvudet snart. Men men tycker nästan att det blir lite lite bättre för varje dag. Så igår så va jag ju hos tandläkare igen men i sjöbo den här gången för han ville fota hela käken o dom hade ente en sånn maskin i veberöd. Så han gjorde de osså sen bedövde han runt den halva tanden sen plockade han fram den stora verktygslådan o börja rota i käften på mig. SÅ han har lagat den halva tanden nu så den ser ut dom innnan nu kan mna säga o där som hela tanden gick av skulle vi avvakta 3 veckor för att först se hur detta blir innnan han börjar rota där med. Så han har gjort en låtsastand kan man säga som man själv kan ta av o på o den sitter fast som en tandställning ungefär så när man har den på så kan man fan ta mig ente se att där har hänt nått så ska ha den n u tills nästa gång jag ska dit om jag fatta det rätt.

    snygg jag e va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0