bara trubbel

Hej hej alla läsare. Ja jag vet att jag e ganska dålig på att skriva här men va fan man hinner ju ente med det när det e mycket jobb o när man klantar till det så man måste åka ambulans till sjukhus. A hela den dagen börja med att ohlssons maskinstation kom till oss o skulle köra gödsel på ett av fälten som vi ska ha raps på så dom kom osså körde jag med 7710 o carrier för o röra ner gödseln. Så det gjorde jag och det gick jävligt bra jag hade nog kört klart fältet om... så sen när jag va utanför verkstaden så skulle jag gå in o fylla på vattenflaskan så jag gick in i verkstaden o fyllde på vatten sen minns jag ente mer förrän jag vakna upp i ambulansen. Men det som hänt är att i o med jag har diabetes så har blodsockret sjunkit fort o blivit väldigt lågt så jag fallit medvetslös till golvet o där e betonggolv men jag vet att jag tog några druvsocker innan. Så jag åkte in till akuten i ystad s¨å fick jag ligga där några timmar sen fick jag kommma hem igen. Så var vi inne om jobbet och hämta min bil när vi körde hem så kom chefen precis hem då så berätta han vad han sätt o hört för jag va ju sj uppe på gården. Så han sa att han hade kommit upp till gården så hade han sätt att traktorn stod still o igång o att han värken såg eller hörde mig så han kände på sig att det var nått som ente stod rätt till. Så hade han hittat mig liggande på golvet i verkstaden o fullt av blod på golv o tröja lite så halv vaken men rent väck, jag hade frågat han var jag va o vem han va. Så hade jag velat resa mig o gå lite så hade han sagt att jag skulle sitta ner för ambulansen var där när som helst. Så åkte jag då in till ystad så jag var två feta blå märke ett på hakan o ett på näsan o den e helt svullen med. O några djupa sår eller jak i läppen som också e svullen o en hel tand har gått av o en halv på en annan osså har jag ont som fan i den ena armen emellanåt. Så igår var jag hos en sånn jour tandläkare så tiitta han på det o han sa att det går o fixa till igen på några veckor så imorgon ska jag ringa till min vanliga tandläkare o få en tid. Så de blir nog ente mcyket jobbande denna vecka....
hajdå  

Kommentarer
Postat av: drängen

jävla tur att de nete hände mer..hoppas de löser sig de med tanden

2008-08-25 @ 21:44:32
URL: http://beddinge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0