Fredag kväll med en halvkrökt höger arm

Ja nu va nästan denna vecka också slut tyckte de va ente länge sen den börja. Ja jag har ju vatt hemma o sjukskriven hela veckan så det har ju ente hänt så mycket direkt eller man har ente fått göra så mycket. Men igår så va nog den drygaste dagen så här långt i mitt liv hände ente ett piss satt bara vid data o tv spel bara för jag ente hade annat o göra. Sånna dagar skulle man bara vilja ha en grann fjälla bredvid sig o mysa me. Man kanske får försöka få tag på en snart. Så sen tycker jag att det verker lite mer i armen idag änn igår men jag har kanske bara legat konstigt inatt, vet i fan. Men i vilket fall som helst så så länge jag ente blir sämre så ska jag börja jobba på måndag igen, snacka med chefen idag så vi bestämde det. Men idag så har jag gjort lite nytta i alla fall. Jag var på lantmännen i dalby o hämta sprutmedel till fassan. Var bara 40 liter raoundup bio han skulle ha så va ente mer änn det gick in i kofferten på s60. Raoundup e totalbekämpning altså man sprutar bort precis allt som står på fältet för er som ente vet det. Sen så har jag klippt gräset också. Satan va långt det var va ju så där blev strängar efter klipparen nästan.
Men nu får de bli tv n nästa. HA de gutt

Kommentarer
Postat av: olander

Tyckte också dennan veckan gick fort som fan..hehe..förstår att du börjar bli trött på att sitta hemma.

hehe. då hade ni kunnat pressa de gräset...hehe.

2008-08-31 @ 08:57:54
URL: http://beddinge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0