måndag kväll

jaha då va de ny vecka igen då. Ja idag så har man ente gjort så mycket heller maan har ligit o fart rundor på vägen mest tycker jag. Jo vi fick en tid imorse klockan 9 hos tandläkaren så kom jag dit då så gnällde han på att jag va 5 minuter sen o att han ente hann med o göra vad han skulle med mig tills nästa patient kom så fråga han om jag kunde kommma tillbaka klockan 4 i eftermiddag för då hade han tid. Så då gjorde vi så så körde mor o jag till lund istället till öron, näsa, hals centralen för läkaren i ystad ville att jag skulle åka dit o dom kolla mig för säkerhets skull. Ja men allt va bra där med det var bara på insidan på näsan som det var lite snett men det gjorde ente så mcyket sa dom för de kommmer alldrig att synas sen på utsidan. Så sen åkte vi hem o sen till tandläkaren igen så tog han några bilder osså skulle jag få en provisorisk tand nu tills det andra blir klart så dom ska försöka laga den halva tanden o sen göra nån brygga där så det ska se ut som innan o om det ente gick o laga den så fick vi dra ut den tanden så skulle vi göra på nått annat vis.
Ja så slutar min dags historia kanske jag skriver imorgon igen vem vet.

Kommentarer
Postat av: drängen

verkar som du har legat på vägarna en del idag..hehe. de var ju bra att de inte var något med näsan..

2008-08-25 @ 21:45:30
URL: http://beddinge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0