fyllesvinet här

hellu skåningar. Då e de söndag kväll idag snart ny vecka igen. Fan det e ju ente så långt till jul egentligen för tiden går fort vi e ju snart i mittten av november. Ja i veckan har man i princip bara plöjt osså var jag iväg en dag o hämta en ankarkedja utanför flyinge med traktor o vagn tog lita tid men va en spännande utflykt hehe. Sen helgen har osså vatt rolig. Så fort man hade slutat i fredags så va de full fart hemma o göra sig iordning till fest i sjöbo så sen kom ohlander så va han fylletaxi sen va vi o hämta björker i veberöd o kikki utanför blentarp där vi kom lita fel först men till slut kom vi rätt efter att ha vänt några gånger men men roligt hade vi. Sen på festen så supte vi lita osså spela lita spel o snacka o ja lita sånt sen på hemfärden va vi på hydro i veberöd o fick lita nattamad. Så man kom väl ente i säng förrän halv 4 eller nått sånt. Sen på lördagen så hade vi uppvaktning för mor fylla 50 så vi hade mublerat om i hela huset nästan. Så här va väl ungefär 50 gäster totalt men tyckte dom drack dåligt för de e en helvetes massa vin o beer där blev över men de gör ju inget de kan man ju ha själv. Jo de va skitskoj för många av dom träffar man så sällan sen hade vi en kärring till hjälp med att sätta fram mat o diska o sånt så hjälpte jag till lita osså så hon o ja fick va ett litet team men jag hade bara som uppgift att se till att där va fylle på borden o kolla när ttårtan tog slut men de va ju fan va hon snacka man fick ju ente en syn i väret hon hade snackat ihjäl mig på en timme typ hehe. O farmor va osså jävligt rolig hon har sånna sjuka komentarer kan berätta nått hon sa. Hon fick smaka en beer jag drack på 5.6% men den tyckte hon va för svag så sa farfar ja de säger hon ju till allt hehe. Så tyckte hon att vi drack kaffe som kalvar hehe. Så va de några gäster som gick för o ta tårta så gick dom samma väg som utgången e till huset så när dom kom tillbaka så sa hon va fan e ni kvar änn e ni ente körda hehe. Ja vi o min släkt e ente riktigt som alla andra hehe
nä nu får man lägga sig i sängen o se nått bra på tv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0