fredag

hallå ja då va de fredag igen. Vet att det var en vecka sen jag skrev här sist så får väl försöka skärpa mig med det. Ja kan väl börja med o säga hur festen gick i lördags. Det blev ett jävla fylleslag för vissa hehe. Fyra av tio decka, en spydde kebab mitt på golvet och en välte ner några blomkrukor men bara en som gick sönder. Men annars hade vi skitskoj tyckte jag i alla fall så putte o ohlander sovde över. O dum som jag e så tänkte jag ente på o fota nått från festen. Jag e ente klokare änn så...
Ja annars har veckan osså vatt rätt lugn på jobbet har i princip bara räfsat löv o plöjt o idag så sluta jag till middag så sen gjorde jag lite småärenden osså va jag o ordna vinterdäck till s60n så ska jag ha dom fälgarna som jag har till sommardäcken nu ska jag lägga vinterdäcken på så köper jag nya fälgar till sommardäcken till våren. Så så ligger det till
Sieg hajl....lovar att de ente ska dröja lika länge tills jag skriver nästa gång

Kommentarer
Postat av: olander

ja de var en riktigt trevlig fest.

de får vi snart göra om. en film helg kanske..

2008-10-31 @ 23:48:15
URL: http://beddinge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0