klantig bror man har

hallå. ja nu har brorsans klantat till det som vanligt. de va nått klödd med hans msn så tog han bort den o skulle installera det nya så nu har han tagit bort min med de stolpskottet. Men man klarar sig nog utan det med. Så på jobbet idag så har jag kört in den sista vete i torken så nu e all vete som ska torkas färdigt så nu e de fullt i andra halvan av maskinhallen så får vi se när lastbilarna kommer o börjar hämta så då blir de o lessa med lastaren. Vi skulle bara haft större skopa. Så gjorde jag två investering i söndags. Vi va uppe hos mormor i helgen så va vi borta i mors mormors hus som står helt tomt o har gjort i flera år. Så hitta jag några snapsglas o en barometer så fråga jag mormor om jag fick ta den så sa hon ja bara ta de du kan ta allt här e om du vill hehe.
Kommer ente på mer nu får skriva mer sen i veckan

 barometern

Kommentarer
Postat av: olander

Hehe. då blev du glad på din bror..hehe.. det var enn grann barometer. de gjorde du rätt i som tog hem den..fy fan då har torken gått på fullvarv nu..hehe..

2008-10-01 @ 21:33:23
URL: http://beddinge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0