nä men tjena fan

tjena där ute. Ja då skriver man här igen fan har ente blivit så ofta får nog ta o skärpa mig hehe. Men denna vecka har varit hyfsat lugn ente så stirrit som innan hehe. Så i måndags så fortsatte jag o köra med carrier på det som vi ska så o i tisdags med så i onsdags så började vi så vete på Karlstorp (arrendegården) men där va ente mer änn 15 ha så det sådde jag klart den dagen. Sen i torsdags så spruta jag rapsen för vi hade ente fått det andra utsädet. Jag spruta raps o vill ni ha reda på preparat o dos så kan ni få det det va tre olika preparat bytosan top 1,9 l/ha sumi-alfa 0.2 l/ha och focus ultra 0.8 l/ha men det va så drygt för bytosanen skulle jag ha 24 liter i en full spruta så blev en helvetes massa dunkar o skölja hehe men men det gick. Sen va jag hos tandläkaren närmre kväll för o fortsätta återställa tänderna men så hade jag glömt sen jag va där sist att jag skulle ha klart allt med försäkringarna o sånt skit så vi visste vem som betala vad innan han kunde fortsätta för det va så dyra saker han gör så att jag ente behöver batala allt själv. Sen idag så har jag sått vete på den gården där hemma så blir att jobba imorgon osså sen har vi sått allt vi ska i höst. Gutt som fan. Hörde idag på radio om nån undersökning att dom trodde att snusare va latare änn icke snusare undra om det stämmer? Jag kan ju fråga dig olle som slutat jobbar du mer eller effektivare nu när du slutat?

såekipaget john deere 7710 o 4 meters rapid

Kommentarer
Postat av: ole

Ja du får bli lite bättre på att uppdatera..hehe..

Sicket grant ekipage..hehe. Kan tänka mig att du kör som en galning med den..hehe.

a jag vet i fan om jag har blivit effektivare sen jag sluta snusa. tycker man tuggar en jävla massa tuggummi istället när de blir stresseigt..hehe

2008-09-21 @ 20:53:41
URL: http://beddinge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0