söndag

ja jag vet att jag ente skrivit här på länge fast den här gången har jag en ursäkt fäör skärmen till data va helt svart hela tiden så har vi ente fått den nya förrän idag. Men vet ente  riktigt vad jag ska skriva så berättar väl lite om vad som hänt i helgen. I lördags så höll far o jag på ute där som varit en halvlada o tvätta där så folk ska kunna sätta in sina husvagnar där i vinter o om där e nån som vågar ha den här hehe. Ja så de e som nytt nu så ingen kan fan ta mig klaga på att där e dåligt tvättat. Ja o sen på kvällen så va jag på fest i sjöbo o de va skoj o fulla blev några av oss med mer eller mindre. Sj så drack jag 13 beer o några snaps så man blev lita laddad hehe. JA o  sen idag så vakna man upp med en jävla bakfylla. De e najs eller kanske ente. Så i eftermiddags så va vi hos mormor i höör så va vi i hallaröd (huset som gammel mormor hade) o skulle sätta på värmen i huset även fast där ente bor nån nu så blir huset förstört annars sen i vinter. Så hitta jag ett par snapsglas o en gammal barometer så fick jag de med mig hem. Skitfräckt. Så så har min helg sätt ut.


Kommentarer
Postat av: olander

måste få koolla på den barometern. låter som den är rätt grann. vi får snart ta oh festa tll de litta..hehe

2008-09-29 @ 21:12:30
URL: http://beddinge.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att ägna en minut åt att vara supersnäll mot mig och rösta på mig i den här fototävlingen



http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/1/-1/votes/5185986



Vore hur snällt som helst och det skulle göra mig jätteglad! :D



PS. Du kan även vinna en fräsig mobiltelefon när du röstar :)





Med vänlig hälsning

Astronauten

http://astronautenochfrank.blogg.se

2008-09-29 @ 21:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0